


Meble 777
Bydgoska 28
86-061 Brzoza
Kontakt telefoniczny: 695 275 777
Kontakt mailowy: sklep@meble777.pl
Pn-Pt 8:00-16:00
Sob 8:00-14:00




Opisano tutaj "w pigułce" istotne informacje na temat zwrotów oraz reklamacji towarów. Jest to luźna interpretacja zapisów ustaw, kodeksów oraz Regulaminu. Szczegóły i konkretne zapisy prawne znajdują się w Regulaminie sklepu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej przez Internet
Standardowo każdy konsument (tj. osoba fizyczna niereprezentująca firmy), w przypadku dokonania zakupów przez Internet, może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar musi pozostać nierozpakowany. Wtedy kupujący zawiadamia sprzedającego, kupujący odsyła towar na własny koszt, a sprzedawca zwraca należność. Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
Od tej zasady jest kilka wyjątków szczegółowo opisanych w ustawie. Na przykład nie można zwrócić: żywności, oprogramowania, gazet czy też alkoholu.
Wiele produktów w naszym sklepie również należy do takich wyjątków, gdyż są to rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Na karcie każdego produktu znajdziemy informację czy dany produkt polega zwrotowi. Głównym przesłaniem takiej definicji jest to, że każdy klient ma prawo dobrać sobie dowolne warianty produktów: drewno, wymiary, wybarwienia, tkaniny etc. Tworzy to niezliczoną ilość możliwych konfiguracji i każdy mebel w naszym sklepie jest produkowany zgodnie z życzeniami klienta i pod jego konkretne dyktando.
Reklamacje dotyczące zakupionych towarów w sklepie
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna (o ile została dołączona do towaru).
Produkty sprzedawane przez sklep najczęściej posiadają gwarancję producenta, chyba że w karcie produktu określono wyraźnie inaczej. Zakres gwarancji określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny.
Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać na jeden z trzech sposobów:
- w formie formularza reklamacyjnego
- w formie tradycyjnej (pisemnej) na adres sklepu
- w formie elektronicznej na adres sklep@meble777.pl
Sprzedawca musi się ustosunkować do żądań reklamacyjnych w terminie 14 dni. Wtedy zostaje również przekazana informacja odnośnie zasadności bądź niezasadności reklamacji, a także sposobie realizacji reklamacji.
Przydatne dokumenty: